Deze website maakt gebruik van cookies om te zorgen dat je het beste uit onze website kunt halen.

Easyfairs Nederland en geselecteerde partners gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om je de best mogelijke ervaring op deze website te bieden. Als je hiermee instemt, gebruiken we cookies voor analytische en marketingdoeleinden.

Zie ons cookiebeleid Cookiebeleid voor meer informatie over de cookies die we gebruiken.

Je kunt je toestemming op elk gewenst moment intrekken en beheren door te klikken op "Cookies beheren" onder aan elke websitepagina.

Selecteer welke cookies je accepteert

Op deze site plaatsen we altijd cookies die strikt noodzakelijk zijn, wat betekent dat ze nodig zijn om de site goed te laten functioneren.

Als je hiermee instemt, plaatsen we ook andere soorten cookies. Je kunt je toestemming voor de verschillende soorten cookies geven of intrekken met behulp van de onderstaande knoppen. Je kunt je toestemming op elk gewenst moment wijzigen of intrekken door te klikken op de link "Cookies beheren", die altijd beschikbaar is onderaan de site.

Als je meer wilt weten over wat de verschillende soorten cookies inhouden, hoe je gegevens worden gebruikt wanneer ze worden ingesteld en meer, lees dan ons cookiebeleid.

Deze cookies zijn nodig om de site goed te laten werken en worden altijd ingesteld wanneer je de site bezoekt.

Leveranciers Teamtailor

Deze cookies verzamelen informatie waardoor we beter begrijpen hoe de site wordt gebruikt.

Leveranciers Teamtailor

Deze cookies worden gebruikt om advertenties relevanter voor je te maken. In bepaalde gevallen bieden ze ook extra functies op de site.

Leveranciers Youtube, Meta

Marketing

Onze marketeers streven ernaar om community's te bouwen om te begrijpen waar de interesses van onze bezoekers en exposanten liggen. Zij bepalen de juiste toon en de look en feel van de 360°-communicatiecampagne van het evenement. Daarnaast verzorgen zij het inhoudelijke plan aan de hand van de missie van het evenement. Om dit te kunnen doen kruipen onze marketeers echt in de huid van de bezoekers en exposanten.

Hun doel is het behalen of overtreffen van de verwachte bezoekersaantallen. Ook willen zij de tevredenheid van bezoekers en exposanten maximaliseren en de juiste infotainment mix vinden voor de content van het evenement. Wie zijn de echte crowd-pleasers voor een bepaalde community? En wat is de juiste strategie: de juiste mix van traditionele, online en sociale media, rekening houdend met een budget? 

Zoals je kunt zien vergt de rol van marketeer bij Easyfairs een analytisch denkvermogen met veel creativiteit!  

Contact

Werk je al bij Easyfairs Nederland?

Help ons je nieuwe collega te vinden!

@easyfairs.com