Team Event Services
De afdeling Event Services is dé schakel tussen de beursteams en operations. Het team van 10 medewerkers zorgt ervoor dat de wensen van onze exposanten en beursteams daadwerkelijk worden uitgevoerd tijdens alle events van Easyfairs Nederland zowel in onze eigen venues (Gorinchem en Hardenberg) als in externe venues (bijv. Brabanthallen ’s-Hertogenbosch, RAI, Jaarbeurs en Ahoy).
De Technical Event Coördinator maakt als eerste werk een event plattegrond waar het beursteam mee aan de slag kan voor de verkoop van standruimte. Zodra de eerste stands verkocht zijn gaat het team van Exhibitor Operations Coördinatoren aan de slag om onze exposanten te ontzorgen.
Samen met de exposant kijken zij wat er nodig is om de stand verder aan te kleden waardoor hun beursdeelname een succes wordt. Denk hierbij aan aankleding door middel van standupgrades, eye catchers, prints op de wanden, meubilair, decoratie etc. Tegen de tijd dat het event plaatsvindt hebben de coördinatoren ervoor gezorgd dat onze operationele afdelingen zoals de standbouwers, technische dienst en hospitality maar ook onze externe leveranciers precies weten wat wanneer moet gebeuren. Onze Technical Event Coördinator zorgt ervoor dat alle benodigdheden en bestellingen per stand worden verwerkt in de technische tekening voor operations.
De Event Operations Coördinatoren dragen zorg voor de complete look & feel van onze events. Ze zijn het creatieve brein achter de verschillende specials op de beursvloer zoals kennistheaters, exposantenlounge, welcome area etc. Ze zorgen voor de logistieke planning en voor de overal coördinatie tijdens op- en afbouw.
De Event Services Controller zorgt ervoor dat de webshop en alle brochures voor de upselling up to date blijven.
Op het moment dat de deuren voor onze exposanten open gaan voor opbouw is het team van Event Services op de beursvloer aanwezig om alle vragen van onze exposanten, leveranciers en collegae te kunnen beantwoorden en toe te zien op een soepele op- en afbouw.