Deze website maakt gebruik van cookies om te zorgen dat je het beste uit onze website kunt halen.

Wij en geselecteerde partners gebruiken cookies of soortgelijke technologieën om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring hebt op de website van Teamtailor. Wat betreft cookies die niet als noodzakelijk worden beschouwd (zoals beschreven in het cookiebeleid), wij en onze geselecteerde partners kunnen cookies gebruiken voor de volgende doeleinden: persoonlijke ervaring op de website, het ontwikkelen en verbeteren van producten en in sommige gevallen doelgericht adverteren op basis van je interesses. Je kunt cookies beheren of uitschakelen door op "Cookies beheren" aan de onderkant van elke webpagina te klikken.

Selecteer welke cookies je accepteert

Wanneer je deze website bezoekt, kan het informatie over je browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Deze informatie kan over jou gaan, je voorkeuren of je apparaat, en wordt meestal gebruikt om de website te laten werken zoals je verwacht. De informatie zal je normaal gesproken niet direct identificeren, maar het kan een persoonlijkere ervaring bieden op de website. Aangezien wij je recht op privacy respecteren, kun je ervoor kiezen bepaalde soorten cookies niet toe te staan. Hieronder staat een lijst met verschillende categorieën van cookies die ingesteld kunnen worden en die je naar wens kunt aanpassen. Het blokkeren van sommige soorten cookies kan van invloed zijn op je gebruik van de website en de diensten die wij kunnen bieden.

Deze cookies zijn vereist en moeten worden geaccepteerd om deze site te gebruiken.

Leveranciers Teamtailor

Deze cookies verzamelen gegevens over hoe bezoekers deze website gebruiken.

Leveranciers Teamtailor

Deze cookies stellen de website in staat de keuzes die je maakt te onthouden en verbeterde, persoonlijkere functies aan te bieden.

Deze cookies worden gebruikt om je advertenties aan te bieden die beter bij jou en je interesses aansluiten.

Marketing

Onze marketeers streven ernaar om community's te bouwen om te begrijpen waar de interesses van onze bezoekers en exposanten liggen. Zij bepalen de juiste toon en de look en feel van de 360°-communicatiecampagne van het evenement. Daarnaast verzorgen zij het inhoudelijke plan aan de hand van de missie van het evenement. Om dit te kunnen doen kruipen onze marketeers echt in de huid van de bezoekers en exposanten.

Hun doel is het behalen of overtreffen van de verwachte bezoekersaantallen. Ook willen zij de tevredenheid van bezoekers en exposanten maximaliseren en de juiste infotainment mix vinden voor de content van het evenement. Wie zijn de echte crowd-pleasers voor een bepaalde community? En wat is de juiste strategie: de juiste mix van traditionele, online en sociale media, rekening houdend met een budget? 

Zoals je kunt zien vergt de rol van marketeer bij Easyfairs een analytisch denkvermogen met veel creativiteit!  

Contact

Werk je al bij Easyfairs Nederland?

Help ons je nieuwe collega te vinden!

@easyfairs.com