Kom bij ons en blijf jezelf.
Doe het beste werk van je leven terwijl de hele wereld toekijkt.
Voorbeeld van een beschrijving
Acme is een platform voor employer branding en ATS SaaS dat gebruikt wordt door meer dan 6000 bedrijven en 180.000 gebruikers in 90 landen over de hele wereld 🌏.
Werken bij Acme betekent werken bij een jong, internationaal en dynamisch techbedrijf waar iedereen een wezenlijke bijdrage kan leveren aan de groei van een organisatie en tegelijk volop plezier heeft 🥳
✨ de mogelijkheid om het toonaangevende employer branding- en recruitmentplatform op de markt te verkopen
💰 een vast salaris en een aantrekkelijk commissiemodel dat gemotiveerde en goed presterende medewerkers beloont. Het salaris kan oplopen tot € 100.000 en hopelijk meer!
🌴 33 betaalde vakantiedagen inclusief feestdagen
🛥 De kans om mee te gaan op ons jaarlijkse driedaagse bedrijfsuitje naar een onbekende zomerbestemming, geheel door ons betaald!
🍾 regelmatige teamevenementen, feesten, wekelijkse incentives en Pizza Friday
Ons team
Je komt terecht in Team Event Services, een energiek en betrokken team van circa 10 collega’s dat de schakel vormt tussen de beursteams en operations. Samen met onze beursclusters organiseren we hoogwaardige events op onze eigen locaties – Evenementenhal Gorinchem en Evenementenhal Hardenberg en op externe toplocaties zoals RAI Amsterdam, Ahoy Rotterdam, Jaarbeurs Utrecht en Brabanthallen ’s-Hertogenbosch.
Als Event Operations Coördinator vorm je een duo met de Event Services Coördinator, die het eerste aanspreekpunt is voor exposanten. Samen ontzorgen jullie exposanten volledig: van meedenken over de indeling en invulling van stands tot een strakke uitvoering tijdens het event. Daarbij signaleren jullie commerciële kansen en bieden jullie actief de producten en diensten van Event Services aan. Het gezamenlijke doel is tevreden exposanten en bezoekers.
Als achtergrond neem je mee
- 1–2 jaar werkervaring binnen de eventsector
- Hbo werk- en denkniveau
- Uitstekende beheersing van het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk
- Goede beheersing van het Engels
- Flexibel in standplaats: Gorinchem als vaste basis, met regelmatige aanwezigheid in Hardenberg en op externe locaties
- In het bezit van rijbewijs B
Ons aanbod
-
Easyfairs Nederland is één van de grootste eventorganisatoren in het land. We organiseren met name B2B events maar ook een aantal B2C events. Een aantal voorbeelden van onze B2B events zijn Empack, Aqua Nederland, Trendz, Recreatie Vakdagen en RMV. Een aantal van onze B2C events zijn Heroes Dutch Comic Con, Heroes Made in Asia en Camperbeurs.
-
Je ontvangt bij ons een passend salaris wat we baseren op jouw kwaliteiten en ervaring. Dit salaris is o.b.v. een dienstverband van 38 uur.
-
Jaarlijks ontvang je 8 % vakantiegeld
-
Naast je salaris bieden we je een interessante bonusregeling. Dit is een mooie aanvulling op je salaris.
-
Het werknemersdeel van de pensioenregeling is 4,2%. De pensioenregeling is aangesloten bij ASR.
-
Na hard werken vinden we het ook belangrijk om met elkaar te ontspannen en successen te vieren. Het element fun is niet voor niks een van onze kernwaarden! Denk hierbij o.a. aan maandelijkse borrels, een jaarlijkse kick-off en een kerstfeest.
-
Wij vinden een goede werk privé balans erg belangrijk. Daarom ontvang je 25 vrije dagen o.b.v. een werkweek van 38 uur.
-
Files ontwijken, makkelijkere afstemming met je privé afspraken. Als je het fijn vindt kun je bij een fulltime dienstverband maximaal 2 dagen thuis werken. Om met elkaar in verbinding te blijven vinden we het fijn als je de overige 3 dagen vanaf kantoor werkt.
-
Om je tegemoet te komen in je kosten ontvang je van ons een vergoeding voor je reiskosten voor de dagen dat je op kantoor werkt en een thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je vanuit huis werkt.
Wat gebeurt er na je sollicitatie?
Je solliciteert
Solliciteer eenvoudig via de website. Een HR adviseur beoordeelt je sollicitatie en zal contact met je opnemen.
Het eerste gesprek
Wanneer we voldoende raakvlakken zien nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek. Jij kunt dan ontdekken wat Easyfairs te bieden heeft en wij zijn benieuwd naar jouw motivatie om bij Easyfairs te komen werken. Samen kijken we of er daadwerkelijk een match is!
Het tweede gesprek
Als we beiden enthousiast zijn na het kennismakingsgesprek plannen we een tweede gesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw ervaring en kwaliteiten en natuurlijk op de rol.
Aanbieding
Als we beiden enthousiast zijn na de gesprekken dan krijg je van ons een contract aangeboden. Welkom bij Easyfairs!
Wij zijn live!
Wij houden van live. Echte ontmoetingen, echte belevingen en tastbaar resultaat. Live werkt beter. Het raakt, inspireert, verwondert en pakt de kracht van het moment.
Wij zijn de makers van live. Met onze focus op nu en de blik op vooruit, bouwen wij de werelden waarin ideeen en interacties tot stand komen. Wij brengen duizenden exposanten samen en inspireren meer dan 400 duizend bezoekers per jaar. Met onze evenementen realiseren wij vele bijzondere ontmoetingen, unieke momenten en onvergetelijke ervaringen.
Werk je al bij Easyfairs Nederland?
Help ons je nieuwe collega te vinden!